2008年6月19日木曜日

Strong Enough- Original > Kina Grannis

Strong Enough- Original > Kina Grannis

Lyrics:
Strong Enough

Welcome to the days of wariness
Where I'm feeling an echo inside my chest
I've a heart beating patiently along
Waiting for the other half of its song

And times have told the ways things come to light
Realizing a lack in your will to fight
Despite words crying inconsistencies
As you fall uneasily to your knees

No, it's not enough
Don't touch my hand and call it love
If you can't hold it tight tonight
If you're not strong enough

I'm not blind to what you're doing here
Make me feel like I'm special, but my dear
I have seen through a weakness in your eyes
You don't know it but you're telling me lies

You will soon wake to see
There is no heart in anything you say to me
Thought we'd found a harmony
A perfect match of melodies
But if you listen closely now, I've been singing all alone

No, it's not enough
Don't touch my hand and call it love
If you can't hold it tight tonight
If you're not strong enough

歌詞:
十分に強い

慎重さの日にようこそ
私が私の胸に反響を感じている所で、私はその歌の残り半分のためにWaitingに沿って根気よく鼓動している心臓があります

そして、時間はものが軽いRealizingに来る方法で、Despiteと戦うあなたの意志において欠けているものがあなたが落ち着かない状態であなたのひざまで落す緊急の矛盾Asを言い表すとわかりました

いいえ、それで十分でありません
私の手を触れなくて、そして、それがあなたがそうすることができないIfが今夜きつくそれをあなたがそうであるIfにすることを好きであることを叫ばない十分に強い

私は、あなたがMakeにここでしていることがわからなくありません私は私が特別であるが、私があなたの目で弱さを通してYouがそれ、しかし、あなたがあると私に話しているということを知らないのを見たきみであることを感じる

あなたは、わかるために、すぐに起きます
そこで、あなたが私に言う何の心臓も、我々が調和だとわかったThoughtでありません
メロディーの完璧なマッチ
しかし、あなたが現在密接に聞くならば、私は一人で歌っていました

いいえ、それで十分でありません
私の手を触れなくて、そして、それがあなたがそうすることができないIfが今夜きつくそれをあなたがそうであるIfにすることを好きであることを叫ばない十分に強い



--Infomation Other Song > Kina Grannis --
Strong Enough- Original > Kina Grannis
Stay Just A Little-Original
Stay Just A Little-Original
Gotta Digg
Running Away- *Original Available on iTunes*
Stars Falling Down- Original
Cambridge - Original

--Infomation Items > Kina Grannis --

Kina Grannis > NEW DVD

0 件のコメント: