2008年6月13日金曜日

Running Away- *Original Available on iTunes* > KinaGrannis

Running Away- *Original Available on iTunes* > KinaGrannis

I hide my face I'm trying harder than you'd ever know andI can't help whats wrong, you've found your lightAnd no I, I can't fall downWherever we were lost, you've returned from but I have not been foundAnd you're running away from what's hereBut what you've found is not another place or yearAnd you're running away from what's realIgnoring your past and what you feelWhen darkness falls I feel we're led by separate powers and I knowYou see much more than stars aboveAnd yet your smile still fadesI noticed as you're trailing blindly behind an absent hand you madeAnd you're running away from what's hereBut what you've found is not another place or yearAnd you're running away from what's realIgnoring your past and what you feelAnd not 10 minutes before crushing metal blinding lightsAnd fire he had raised his eyes to the icon on the dashboard and he said"Is it enough for me to live in theory?" sipping down his sorrow he set the bottle down, having never thought this life was for himselfCause he was running away from what's hereAnd what he found was not another place or yearHe was running away from what we feelNever giving himself the chance to live for realhttp://www.kinagrannis.com

あなたが、帰りました。しかし、私が見つけられませんでした。
私は私があなたがこれまでに知っているだろうより一生懸命にためしている私の顔を隠します。
そして、私には誤ってwhatsを助けられないです、あなたはあなたの軽いAndなしIを見つけました。
私は我々が失ったWhereverの下で倒れることができません。
そして、あなたはここにあることから逃げている。
しかし、あなたが見つけたものは、あちらでありません。あるいは、あなたが本当のIgnoringであることから離れて走らせている年とあなたの過去、そして、あなたが感じるもの


暗闇が訪れるとき、私は我々が別々の大国によってリードされるのを感じます。
そして、私はYouがAndより上の星より非常にわかるということを知っています。
それでも、あなたの微笑はまだ消えて行きます私は、あなたがやみくもに不在の手の後を引きずっていて、
あなたが作ったと気がつきました。


そして、あなたはここにあることから逃げているしかし、あなたが見つけたものは、あちらでありません。
あるいは、あなたが本当のIgnoringであることから離れて走らせている年とあなたの過去、そして、あなたが感じるもの


そして、明りAndの火を隠している壊滅的な金属の10分前に、
彼はダッシュボードの上にアイコンに彼の目を上げませんでした。
そして、彼は言いました「それは、私が理論的には生きるのに十分ですか」
彼がビンをセットした彼の悲しみの下ですすっている。
この人生が彼自身であったことを決して思っていなかった
彼がAndをここに持つことから離れて走らせていた原因彼が見つけたものが、
あちらまたは年Heが我々が本当に生きる機会を得ているNeverであると感じるものから逃げていなかったということでした。

http://www.kinagrannis.com

0 件のコメント: