2008年6月12日木曜日

Gotta Digg > KinaGrannis

Gotta Digg > KinaGrannis

Hey Diggers! Here's a little Digg love from me to you :)

Come see the public debut of "Gotta Digg" at my show on Thursday December 27th in Los Angeles! It's at The Mint, 7:50PM, $8 cover, 21+. I would love to see fellow diggers there!

I'm a finalist in Doritos' Crash the Super Bowl Contest and could get my music video played during the Super Bowl and a record deal with Interscope. I need your help!

http://www.twoweeksforkina.com

Lyrics:
When I'm feeling lazy, at school or when I work
I sneak to my computer, and then I like to shirk
I don't go online shopping, I don't email with my mom
I open up my browser, and go to digg-dot-com

Chorus: Gotta digg, gotta digg, gotta digg
Gotta make this story big!
Did you hear that awful sound?
Another server's down!

I always dig up Apple, and I bury Microsoft
But when I said I was a girl, all the diggers scoffed
And when I see those stories about Senator Ron Paul
I don't even RTFA; I just digg them all!

Chorus: Gotta digg, gotta digg, gotta digg
Gotta make this story big!
Did you hear that awful sound?
Another server's down!

The fanboys can be tiresome, they always are outspoken
And if you're listening Kevin Rose, the comment system's broken!
I know digg isn't perfect, but be thankful for what we've got
It's just like daddy always says: "At least it's not Slashdot!!!"
Chorus: Gotta digg, gotta digg, gotta digg
Gotta make this story big!
Did you hear that awful sound?
Another server's down!

-------
Chords To "Gotta Digg"
VERY simple.
D C G A
D C G A
D C G A
forever and ever and ever....

I'd double check what fret I did it on, but I'm not around my guitar. I'm pretty sure it was standard, but I am a big capo user, so it's possible I threw it on some fret?

Happy playing!!



おい、掘削具!私からあなたへの少しのDiggよろしくは、ここにあります:)

ロサンゼルスで12月27日木曜日に私のショーで「ゴッタDigg」の一般のデビューを見に来てください!それは、Mint、午後7時50分、8ドルのカバー、21+です。私は、仲間の掘削具をそこで見たいです!

私は、DoritosのCrashの決勝進出者ですスーパーボウルContestは、そして、スーパーボウルとInterscope.との記録的な取引の間、して私の音楽ビデオをることができた私は、あなたの援助を必要とします!

http://www.twoweeksforkina.com

歌詞:
私が怠惰であると感じているとき、学校または私が働く時で、私は私のコンピュータにこそこそします、それから、横着者Iにのような私は買い物をしてオンライン化しません、私は私が私のブラウザーの上で開ける私のおかあさんと電子メールを送らなくて、digg-ドットコムへ行きます

コーラス:ゴッタdigg、diggはそうしなければなりません、diggゴッタは、この物語を大きくしなければなりません!
あなたは、そのひどい音を聞きましたか?
もう一つのサーバーは、下にあります!

私は、常にアップルを掘り起こします、そして、私はマイクロソフトを埋めるしかし、私が言ったとき、私は女の子でした、すべての掘削具は、私が私がそうしないロンポール上院議員についてのそれらの話が均一であるのを見るAndをたいらげましたRTFA;私は、彼ら全員でちょうどdiggにす!

コーラス:ゴッタdigg、diggはそうしなければなりません、diggゴッタは、この物語を大きくしなければなりません!
あなたは、そのひどい音を聞きましたか?
もう一つのサーバーは、下にあります!

おたくは面倒でありえます、あなたが聞いているケビンローズであるならば、彼らは常に率直なAndです、コメントシステムは壊れています!
私はdiggが完璧でないということを知っています、しかし、パパが常に言うように、我々がItのもののために得たものに感謝してください:「少なくとも、それはSlashdotでありません!!!
コーラス:ゴッタdigg、diggはそうしなければなりません、diggゴッタは、この物語を大きくしなければなりません!
あなたは、そのひどい音を聞きましたか?
もう一つのサーバーは、下にあります!


「ゴッタDigg」へのコード
単純なVERY。
D C G A
D C G A
D C G A
永遠に、そして、これまでに...。

私は倍を私がどんな焦燥に関してそれをしたかについて調べてもらいました、しかし、私は私のギターのまわりにいません。私はそれが標準だったとかなり確信します、しかし、私は大きいマフィアの頭ユーザーであるので、私が若干の焦燥にそれを投げかけたことはあり得ます?

幸せに遊ぶこと!!

0 件のコメント: