2008年6月15日日曜日

Stars Falling Down- Original > KinaGrannis

Stars Falling Down- Original > KinaGrannis

I think that the stars would have waited for us
hanging on to the night, watching down below
Until we were hand in hand, together waiting for them
And when I open my eyes I saw it too
Stars falling down, when I fell for you

I love you, I love you. I do.

I think that the clouds like the laughter between us
Wanting to feel the warmth they're softly sinking down
Until the cover the streets just like a dreamland
And right above us they part so that I see through
Stars falling down, and I fall for you.

I love you, I love you. I do.

落ちている私があなたにひかれたとき、私はスターが、我々が手をつなぎそうであったUntilの下で下って見て、夜のものにしがみついて我々を待ったと思います。そして、彼らのために一緒に私が私の目Iを開けるAndを待つことはそれも見ましたスターズ


私はあなたを愛しています、あなたが好きだ。私はします。


私は雲が我々の間で笑いに合うと思います。そして、暖かさが彼らであると感じるWantingはUntilの下にまるで夢の世界Andのような通りが我々の頭上に起こすカバーをソフトに沈めています私が落ちているスターズを透かして見るように、彼らが別れて、そして、私があなたにひかれて。


私はあなたを愛しています、あなたが好きだ。私はします。

0 件のコメント: